Založ si blog

Dvojmatka 3. týždeň – PRECHÁDZKA

Ideme von…

Hmmmm …

Kde sú tie časy, keď som stála pred prepchatou skriňou a jedovala sa, že si zase nemám čo obliecť a rozmýšľala, že si skočím do manga kúpiť nejaké tričko…
A kde sú tie časy, keď som si ROZČESÁVALA vlasy pred zrkadlom a vytvárala si nejaký účes, ktorý aj tak vačšinou skončil v cope v gumičke?!
Špirála, rúž/višňový balzám, deodorant, PARFUM!, naušky …
Ešte sa obzrieť v zrkadle na chodbe a spokojne vykročiť do ulíc… 💃🏻🎷

Dnes …
Vilo (2r9m) Pančuchy,  navliecť hlavne nenapadne, skočil do vyliateho čaju, prezliecť, rifle, nákrčník, topánky … Tu čakaj!! Jonáš (3t)  prso, plienka, svetrík … Do kočára, do fusaku, kočík na chodbu, Vilo čiapka, bunda… Von na chodbu.
Plač – dudel, Vilo milión otázok, nahnutý v kočári vypichuje Jonašovi oko… 👶🏻
Prší… Vilo pršiplášť, nieeee, ale áno!!!
Kľúče mám na krku, aby som si nezabuchla dvere s guľou…
Som v tielku, ale pot mi tečie po chrbtici ako kozmodisk až do nohavičiek… 🙄
Nemáme výťah, znesiem najskôr konštrukciu, tu čakaj Vili!!, Nieee ja idem hore s tebou, zoberiem vaničku s Jonašom, pri schránkach zisťujem, že mám obuté šľapky…
Utekám sa prezuť, tu stoj a spievaj!
Super mám topánky, pri schránkach prehodím hlavu vpred a vzad a vytvorím si na hlave chochol… ( Milujem suchý šampón, vynález storočia ! ) 👸🏼
Konečne sme vonku na ulici. Vili na skejte pripnutom na kočiari, bože môj to je sto kilový ratrak, to budú bicáky! 💪🏻😎
Brrr čo je taká zima?. Ach zabudla som si dať sveter. Tielko, šál a Bunda 🙈
Dúfam, že nikoho nestretnem. Ale hlavne, že sme na vzduchu, Jonáš spokojne spí a my so starším vášnivo debatujeme a zbierame gaštany.
😂😂😂✌🏻️

Dvojmatka 5. týždeň – HLUČNÝ CITOVÝ VYDIERAČ

15.11.2016

Starší súrodenec vraj často žiarli keď „dostane“ malého bratčeka alebo sestričku… Vilo (2r10m) si na Jonáša (5t) už +/- zvykol… Ale je to koťuha prešibaná. Muž odbehol do lidla, ja uspávam Jonáša, Vili leží rozvalený na gauči a pozerá jeho obľúbenú Heidi. Zrazu počujem ako stoná a kričí : “ halooo kde ste všetci? Prečo ste ma OPUSTILI [...]

Dvojmatka 4. týždeň – USPÁVANIE

14.11.2016

Treba budovať režim !!! Áno áno, treba … Hej, veď snaha by aj bola… 20:30 Nieee ja chcem ísť s maminkouuuu! počujem z detskej izby… 🙈 Nadi, tak on chce byť len s tebou, vzdáva sa muž pri prvom Vilovom (2r9m) proteste a sadá si so vzdychaním (!) k TV a púšťa Liverpool vs Arsenal. Kojím…Vilo vbehne do spálne. Chcem tu byť s vami a už pichá Jonašovi [...]

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Ján Herák

Bývalého poslanca Heráka obžalovali zo znásilnenia a sexuálneho zneužívania

23.04.2024 16:58

Ján Herák viackrát vo svojich vyjadreniach zdôraznil, že je nevinný.

zosuv svahu, klokočina, nitra

Na nitrianskom sídlisku Klokočina došlo k zosuvu svahu

23.04.2024 16:30

Podľa predbežných informácií bol zosuv spôsobený haváriou na vodovodnej prípojke alebo vodovodnom potrubí.

pellegrini

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 1329x
Priemerná čítanosť článkov: 443x

Autor blogu

Kategórie

Archív